"DUNIA INI ADALAH PERHIASAN DAN SEINDAH-INDAH PERHIASAN ADALAH WANITA SOLEHAH"

Tuesday, August 17, 2010

Hutang..

x de gmbr pun x pe lah.. hahaa.. puas nk upload gmbr x lepas2 hari ni.. server slow.. buat aku tmbh bengang aje.. dh la bape hari ni aku kegeraman ttg financial yg merundum.. baru nk menyimpan ade je tempat nk pergi.. ngee..
ingatkan dh semakin stabil bulan ni.. hutang dah x banyak.. mmg aku serik dh nak berhutang.. erkkk
terutamanya yg bole dibeli dgn cash.. mcm perabot2, ke barang elektrik ke.. aku ngn hb nk beli cash je skang mende2 tu.. dulunye aku penghutang courts tegar.. hahaa.. yelahkan.. kalo x berhutang mcm ni, bila mana nk dpt barang2 tu.. lama la jawabnye.. so.. semua bende dah ade di rumah tu, walaupun nmpak x uptodate.. aku tahan je lah nafsu dulu.. biorlah.. pakailah apa yang ade.. yg penting hati aku senang akan datang.. cukuplah dgn ape yg berlaku d masa lepas.. betapa serik nk mmbayar hutang2 tu.. sampai x bercuti sangat..
kalo nk dikirakan.. dihitung hutang2 tu.. bole dah beli yg baik2 punye barang.. ahaks.. biorlah ek..
perkara yang lepas usah dikenang..

yang penting.. d masa depan ni aku nk yang terbaik utk aku dan keluargaku.. :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Zikir Harian


HARI AHAD: Ya Hayyu Ya Qayyum ( 1000 X) [Ya Allah, Tuhan Maha Hidup Lagi Berdiri Dengan Sendiri]

HARI ISNIN: La haula wala quwwata illa billa hil 'aliyyil 'a ziim ( 1000 X ) [Tiada Daya & Kekuatan Melainkan Dengan Kekuasaan Allah Yang Maha Tinggi Lagi Maha Agung]

HARI SELASA: Allahumma salli 'ala 'abdika warasulika wanabiyyikal amiina wa'ala alihi wasahbihi wasallim ( 1000 X ) [Ya Allah, Rahmatilah Ke atas Nabi Muhammad S.A.W & Keatas Keluarga Baginda]

HARI RABU: Astagh firullahal 'a ziim ( 1000 X ) [Aku Memohon Keampunan Kepada Allah Tuhan Maha Esa]

HARI KHAMIS: Subhanallahii 'a ziim , Subhanallahi wabihamdihi ( 1000 X ) [Maha Suci Allah Yang Maha Agung & Segala Puji UntukNya]

HARI JUMAAT: Ya Allah ( 1000 X )

HARI SABTU: La ilaha illallah ( 1000 X )[Tiada Tuhan yang Disembah melainkan Allah]

My Anniversary..

Daisypath Anniversary tickers