"DUNIA INI ADALAH PERHIASAN DAN SEINDAH-INDAH PERHIASAN ADALAH WANITA SOLEHAH"

Monday, August 16, 2010

Kuliah Ramadhan 14 Ogos







Alhamdulliah.. syukur ke hadrat Ilahi.. kuliah ini berjalan lancar.. YAB Ustaz Dato Hj Arshad telah menyampaikan kuliahnye dgn baik.. Semoga dirinya dirahmati Allah selalu hendaknya serta dipanjangkan umurnya..aminn
buat pertama kalinya pogram pertamaku sebagai secretary, di kawasan kejirananku telah berjalan baik.. aku harap pogram seumpama ini dpt lagi mengajarku dan jiran2ku tentang akhirat..
aku sungguh berbesar hati dpt berkhidmat dgn masyarakat di samping dpt berkenalan dgn lebih ramai sejirananku..
Org yg membawa aku ke sini adalah Kak Sue.. dia Pengerusi Jiran Wanita.. terima kash bayk2 kak kerana mmpercayaiku.. mmbuatkan hidupku lebih berharga.. semoga dirimu dirahmati Allah, dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki selalu.. aminnn
sy ni sebenarnya seorang yg kreatif kak.. dh lama sy tak gali kekretifan ini dlm diri sejak di bangku sekolah.. tak tau ape nak jadi.. hehee..
sekurang2nya.. aku dh nmpak ape yg aku minat di depan mata.. akan aku buat bersungguh, mendalami ilmu untuk diriku dan akan aku sebarkan pengetahuan ku kepada sesiapa yang meminatinya.. aku tak kisah ttg ini.. sbb org yg memberi lebih pengetahuan ttg IT ni pon tak kedekut ilmu.. hahaa.. itulah dia boss aku kat Iwatsu ni..
teringat semasa pulang dr kuliah sabtu lepas.. aku tahu kak Sue, sungguh berbesar hati.. ramai jiran wanita yang menyertai pogram rancangannya.. dia pelukku, ceom pipiku.. mengucapkan terima kasih ros.. sama2 kak.. selagi sy jadi secratary akak.. sy akan support akak seadanya.. utk diri kita dan masyarakat setempat kita.. sama2 menjana hasilnya kann.. cheer




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Zikir Harian


HARI AHAD: Ya Hayyu Ya Qayyum ( 1000 X) [Ya Allah, Tuhan Maha Hidup Lagi Berdiri Dengan Sendiri]

HARI ISNIN: La haula wala quwwata illa billa hil 'aliyyil 'a ziim ( 1000 X ) [Tiada Daya & Kekuatan Melainkan Dengan Kekuasaan Allah Yang Maha Tinggi Lagi Maha Agung]

HARI SELASA: Allahumma salli 'ala 'abdika warasulika wanabiyyikal amiina wa'ala alihi wasahbihi wasallim ( 1000 X ) [Ya Allah, Rahmatilah Ke atas Nabi Muhammad S.A.W & Keatas Keluarga Baginda]

HARI RABU: Astagh firullahal 'a ziim ( 1000 X ) [Aku Memohon Keampunan Kepada Allah Tuhan Maha Esa]

HARI KHAMIS: Subhanallahii 'a ziim , Subhanallahi wabihamdihi ( 1000 X ) [Maha Suci Allah Yang Maha Agung & Segala Puji UntukNya]

HARI JUMAAT: Ya Allah ( 1000 X )

HARI SABTU: La ilaha illallah ( 1000 X )[Tiada Tuhan yang Disembah melainkan Allah]

My Anniversary..

Daisypath Anniversary tickers