"DUNIA INI ADALAH PERHIASAN DAN SEINDAH-INDAH PERHIASAN ADALAH WANITA SOLEHAH"

Friday, April 8, 2011

Masak Lemak Daging Cili Api

Sudah agak lama aku tak memasak rasanya.. asyik abg aku aje yang masak.. lepas dia.. dia.. hehehee
actually my hb mmg suka masak.. masakan dia pun.. mmmmm.. sodap..
tengok aje lah org umahnya yang berjaya menaikkan berat badannye dgn berhemah.. kekee
bukan aku tak masak noo.. masak juge.. tp yang biasanye aje.. macam nasi goreng ke .. haaaa ni makanan favorate dia kalau aku yang masak.. dia cakap "paling sedap dalam dunia".. tu yg buat aku kurang memasak agaknye lah.. hehee .. lagi satu, kalo abg aku x masak, aku x masak.. kami beli jek.. sometimes harga agak murah dari memasak.. tetapi.. sometimes tidak puas hati.. sbbnya.. sedapnya kalo aku yang masak sendiri..

so today.. aku buat lembaran baru.. aku nak masak "Daging Masak Lemak Cili Api" speacial untuk hb dan adik aku..


gmbar adalah hiasan.....

(jadi atau tak aku memasak ptg ni)..... tungggguuuuuuu

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Zikir Harian


HARI AHAD: Ya Hayyu Ya Qayyum ( 1000 X) [Ya Allah, Tuhan Maha Hidup Lagi Berdiri Dengan Sendiri]

HARI ISNIN: La haula wala quwwata illa billa hil 'aliyyil 'a ziim ( 1000 X ) [Tiada Daya & Kekuatan Melainkan Dengan Kekuasaan Allah Yang Maha Tinggi Lagi Maha Agung]

HARI SELASA: Allahumma salli 'ala 'abdika warasulika wanabiyyikal amiina wa'ala alihi wasahbihi wasallim ( 1000 X ) [Ya Allah, Rahmatilah Ke atas Nabi Muhammad S.A.W & Keatas Keluarga Baginda]

HARI RABU: Astagh firullahal 'a ziim ( 1000 X ) [Aku Memohon Keampunan Kepada Allah Tuhan Maha Esa]

HARI KHAMIS: Subhanallahii 'a ziim , Subhanallahi wabihamdihi ( 1000 X ) [Maha Suci Allah Yang Maha Agung & Segala Puji UntukNya]

HARI JUMAAT: Ya Allah ( 1000 X )

HARI SABTU: La ilaha illallah ( 1000 X )[Tiada Tuhan yang Disembah melainkan Allah]

My Anniversary..

Daisypath Anniversary tickers